روش دریافت سود سهام عدالت متوفیان | همه را یک‌جا دریافت کنید آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان | سقوط بیت‌کوین و اتریوم (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین وضعیت بازار خودرو؛ سورن، دنا پلاس، شاهین، جک و هایما چقدر قیمت خورد؟ + جدول قیمت‌ها (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ میلیون واحد تقاضای مسکن از سال‌های گذشته باقی مانده است آغاز فروش قسطی لاستیک دلار آرام شد، قیمت دام زنده کاهشی! رقم هر ساعت اضافه‌کاری و دستمزد کاره پاره وقت کارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ کاهش بی‌سابقه معاملات مسکن طلافروشان به خواسته خود رسیدند | دولت عقب نشست! نقره داغ بانک هایی که وام مسکن ندادند پیش‌بینی بورس برای فردا (شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | جای بیشتری برای نزول وجود ندارد فرمول تبدیل رهن به اجاره‌خانه ۱۴۰۳ اعلام شد پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا (شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بازار طلا با افت پلکانی به کف حمایت برگشت آغاز فروش فوق‌العاده محصول پرطرفدار کرمان موتور از فردا (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | متقاضیان چهار روز مهلت دارند واکنش وزیر کار به اعتراض درباره دستمزد کارگری وام ۳۰۰ میلیون ودیعه مسکن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ | میزان باز پرداخت وام مستاجران چقدر است؟ اختصاص ۱۰ هزار سهمیه بیمه تامین اجتماعی به کارگران ساختمانی تغییر مسیر قیمتی سکه و طلا | بازار طلا از فردا (۲۲ اردیبهشت) بازگشایی می‌شود قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نرخ طلا و سکه در بازار امروز (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دریافت صورت‌حساب الکترونیکی شرط معافیت از مالیات معاملات طلا و ارز وزیر کار به اعتراضات درباره دستمزد کارگری واکنش نشان داد فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات
سرخط خبرها

دومین شهرک‌صنعتی گناباد راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر: ۲۰۲۲۱۴
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
دومین شهرک‌صنعتی گناباد راه‌اندازی می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: شهرک صنعتی ۲ گناباد طبق روال در حال راه‌اندازی است، قرارداد با مشاور منعقد شده و طراحی و نقشه‌برداری آن توسط مشاور در حال انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر فرشچی‌طوسی درخصوص توسعه صنعت در شهرستان گناباد اظهار داشت: شهرک صنعتی۲ گناباد طبق روال در حال راه‌اندازی است، قرارداد با مشاور منعقد شده و طراحی و نقشه‌برداری آن توسط مشاور در حال انجام است.

به گفته وی، در تیرماه سال‌جاری با تصویب هیئت‌مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، شهرک صنعتی۲ گناباد به وسعت ۵۰ هکتار در استان خراسان رضوی در حال راه‌اندازی است. این شهرک از جمله شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که در راستای پاسخ به نیاز‌ها و تقاضا‌های موجود راه اندازی می‌شود.

وی افزود: موافقت آب منطقه‌ای برای یک لیتر آب در ثانیه انجام شده و از منابع طبیعی پیگیر اخذ مجوز ۹۰ متر زمین برای حفر چاه هستیم،   ولی با این حال هنوز در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب نشده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی اعلام کرد: شهرک صنعتی۲ گناباد  با مساحت ۵۰ هکتار در اراضی نیستان واقع در ۱۲ کیلومتری گناباد مجوز و مصوبه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را دریافت کرده است.  

فرشچی‌طوسی خاطرنشان کرد: سند زمین به نام شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان منتقل شده و در کارگروه امور زیربنایی استان نیز با احداث آن موافقت و مصوب شده است، ولی ارسال آن برای اخذ و تصویب در شورای برنامه‌ریزی استان منوط به اخذ مجوز محیط‌زیست و ارزیابی زیست‌محیطی، تأمین آب و تأمین گاز شده است.

وی تأکید کرد: شرکت شهرک‌های استان برای ارزیابی زیست‌محیطی با مشاور قرارداد منعقد کرده و در حال انجام است و برای تأمین آب در مرحله اخذ مجوز حفر چاه و درخصوص تأمین گاز منتظر پاسخ و موافقت شرکت گاز هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی در پایان گفت: تا زمانی که ایجاد ناحیه صنعتی دوم گناباد در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب نشود اجازه شروع عملیات اجرایی نداریم و به منظور تسریع در این امر با توجه به اینکه تأمین آب انجام شده باید مکاتبه ازطرف فرمانداری محترم گناباد با استانداری و راه و شهرسازی استان انجام شود که طرح و مصوبه کارگروه زیربنایی ایجاد ناحیه۲ گناباد را به شورای برنامه‌ریزی استان ارسال و مصوب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->